Skip to main content

your S M I L E ♥

1.2.3. G♥

aheeem...
kahinumdom ka una tang nagka-estorya?

kanus-a gane to?

mao ba tong time na gi-agda tika na magkape but ingun ka na di ka moinum?
naka-ingun kong 'ka-bayot this guy woi!', and 'karun pako nakasugat ug lalaki na di mag-kape!'
dayun.. imung gipakita imung kamot na gakurog (abe nako ug tense ka kay naa ko :D ) nisamot kong nakaingun na bayot ka kay mas nindot pa ka ug kamot kaysa akoa.
kahinumdom ka nga sige ko ug patagad sa imuha saona kay di ka mo-smile bisan pa ug pa-cute-tan tika?
nag segi gyud ko ug patagad hantud sa siguro napul-an naka! hantud sa makakita nako sa imung ngipon nga haskang nindota, sa imung smile nga maka-painit sa akong aping.
haaay...
gikilig ko ug kalit, ganahan na unta kong magpa-picture nimu pinadul-it para himuon nakong wallpaoer sa akong cellphone ug sa akong kwarto ipilit.
ganahan na unta ko mangutana sa full name nimu, sa imung fb o di ba kaha imung numero pero sa kabaga sa akong nawng, ambot ba... nga sa imu, mauwaw man ko!
ahy!

kahinumdom ka, giunsa nako pagkahibawo sa imung pangalan. murag nalimot nasad ko. mao ba to, katong imu gitudlo sa akoa na nausab na ang schedule ninyu? na ang imung pangalan kay naka-highlight ug color blue. and dili ikaw ang nagpili sa color (siguro mahadlok ka sungugon na favorite nimu ang color blue kay imung tumbler blue, imung bag blue ug usahay imung t-shirt blue) hahaha
adto na dayun tika gi-search sa fb. nakakita ko's imung mga picture na nakatalikod raka permi. nalisang ko kay ang pinaka-last post na makita kay ato pang pag 2013, and gahukas-hukas pa gyud ka permi abe guro nimu ug ma-wow ko sa imung body!

But anyway...

Wa man tuod ko na-wow sa imung lawas sa imung paghukas, adto man sad ko na wow sa imung smile bahala nalang ug ginagmay. 

Wa man tuod ko na wow kay sige ka ug pang-deadma, adto sad ko na wow katong nahibaw-an nako nga andam diay ka nga maminaw sa akong drama.


Comments

  1. hmnn u never got to know him well diay? its me kevin diay miss teri...from lahug

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello kevin!
      sorry for the super late reply, i got to know him.. this blog needs to be updated and i hope you will continue supporting me.. ♥

      Delete

Post a Comment